Újból online rendezik meg a főváros Central European Fashion Weeket

Újból online rendezik meg a főváros Central European Fashion Weeket

Online lesz követhető idén tavasszal is a főváros Central European Fashion Week: a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) négynapos virtuális eseményén 26 magyar és 11 régiós tervező mutathatja be legkorszerűbb alkotásait a hazai és internacionális nagyközönségnek.

Mint az MDDÜ hétfői közleményében írják, a főváros Central European Fashion Week (BCEFW), Közép-Európa egyik hatalmas divateseménye hosszú évek óta a nagyközönség, a buyerek, a tervezők és a média találkozásának legjobb állomását jelenti a térségben, melynek hála A főváros egyre közelebb kerül ahhoz, hogy a régió meghatározó divatfővárosai közé tartozzon.

A márciusi lesz az MDDÜ második digitális divathete, mert az októberi BCEFW ugyancsak ebben a formában valósult meg. Virtuális jellegén túl újabb különlegességeket is tartogat az esemény, tudniillik két szezon darabjai is helyet kapnak az online kifutón. Előző évben októberben a vírushelyzet folytán nagyszámú márka nem tudott bemutatkozni 2021-es tavaszi-nyári kollekciójával, így az ügynökség módot nyújt számukra ezek pótlására. A DIGITAL FASHION WEEK AW21/22 a következő őszi-téli gyűjteményeket ismerteti március 25-26. közt, ameddig az SS21 WEEKEND alatt, március 27-én és 28-án, a tavaszi és nyári összeállítások kapják a főszerepet.

A divathét alatt a régiós és internacionális divatvilág figyelme is Budapestre irányul, az online megvalósításnak hála mindazonáltal bárki megismerheti azokat a tehetséges magyar tervezőket, akik a Milan Fashion Week kifutóin is bemutatták legmodernebb kollekcióikat. A kíváncsiskodók huszonhat magyar divattervező és műhely, például az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, Kata Szegedi, Katti Zoób, a Romani Design, azonfelül a Sentiments munkáiba nyerhetnek betekintést.

A hazai tehetségek mellett tizenegy régiós divattervező is bemutatkozhat, ezáltal a találkozó istenien visszatükrözi Közép-Európa kulturális gazdagságát.

A trenddiktáló márkák előre rögzített runway-videóit március 25. és 28. közt vetíti az MDDÜ a BCEFW hivatalos Facebook-oldalán. A találkozón megjelenő hazai márkák egy részének termékei már elérhetőek a 2020 decemberében indult A főváros Select Concept Store webshopban – áll a közleményben.

mti