Új modelleket és innovációkat vezet be 2018 nyarán a BMW

Új modelleket és innovációkat vezet be 2018 nyarán a BMW

A bajor prémiumgyártó az év hetedik hónapjától kezdve aktuális modellpalettájának minden benzinmotorját és plug-in hibrid hajtásláncát részecskeszűrővel szereli fel, augusztusban megérkezik a korszerű BMW X3 második BMW M Performance modellje és a BMW X4 portfóliójának második hathengeres dízelmotorja, míg a nyolcfokozatú Steptronic automataváltó újabb modellek alapfelszereltségét színesíti.

2018 nyarán a BMW még tovább korrigálja belsőégésű erőforrással felszerelt modelljei károsanyag-kibocsátási értékét. Az Euro 6d-TEMP emissziós szabvány előírásainak maradéktalan teljesítése érdekében a bajor prémiummárka az év hetedik hónapjától kezdve Németországban elérhető portfóliója minden benzinmotorját és plug-in hibrid hajtásláncát részecskeszűrővel szereli fel, már az alapfelszereltség részeként. 2018 márciusa óta a BMW dízelmotorjainak üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékét a bajor prémiumgyártó saját fejlesztésű BMW BluePerformance technológiája korrigálja, amely már az alapfelszereltség részeként magába foglalja az AdBlue adalékanyag-befecskendezéssel dolgozó SCR rendszert (Selective Catalytic Reduction – Szelektív Katalitikus Redukció), ezzel garantálva a kipufogógázban fedezhető fel nitrogénoxid-mennyiség lehető leghatékonyabb, többlépcsős mérséklését. A károsanyag-kibocsátási mutatók páratlanul hatékony csökkentésével a BMW dízelmotorjai is maradéktalanul teljesítik a legszigorúbb emissziós szabvány, az Euro 6d-TEMP előírásait, mialatt a közeljövőben a Münchenben székelő vállalatcsoport újabb harminckilenc, az Euro 6d-TEMP emissziós szabványnak pompás dízelmotorral szerelt modellt vezet be a piacon.

2018 augusztusától a BMW X3 és a BMW X4 portfóliója újabb modellel gazdagodik, a nyolcfokozatú Steptronic automataváltó mindazonáltal a júliusi gyártástól kezdődően a BMW 1-es széria, a BMW 3-as széria, a BMW 4-es széria és a BMW 5-ös széria újabb modellváltozatainak alapfelszereltségét színesíti.

A BMW 530e iPerformance limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,9-2,1 liter / 100 km; vegyített energiafogyasztás: 13,1-14,1 kWh / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 44-49 gramm / km) opcionális extrafelszereltségi arzenálja 2018 júliusában a BMW Wireless Charging névre keresztelt, vezeték nélküli járműtöltést kínáló innovációval bővül, míg, a modern BMW i8 Roadster modellhez (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 liter / 100 km; vegyített energiafogyasztás: 14,5 kWh / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 46 gramm / km) egy továbbfejlesztett légterelő csomag is elérhetővé válik.

BMW X3 és BMW X4: új modellváltozatok soros hathengeres motorokkal

A BMW X3 M40d (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,4-6,5 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 169-172 gramm / km)* premierjével héttagúra bővül a prémium középkategória Sports Activity Vehicle modelljének motorpalettája. Az újdonság a típus második BMW M Performance modelljeként érkezik meg az utakra. A BMW X3 M40d motorházteteje alatt dolgozó soros hathengeres dízelmotor a többlépcsős turbófeltöltésnek és a Common Rail közvetlen üzemanyag-befecskendezésnek hála 240 kW / 326 lóerő maximális teljesítményre és már percenkénti 1 750 főtengely-fordulattól 680 Nm csúcs forgatónyomaték leadására képes, amelyekkel a modell 4,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre.

2018 augusztusában a Sports Activity Coupé modellek palettáján is bemutatkozik egy új sorhatos dízelmotor. A BMW X4 xDrive30d modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 5,8-6,0 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 153-158 gramm / km) orrába szerelt kapacitás 195 kW / 265 lóerő maximális teljesítményt és 620 Nm csúcs forgatónyomatékot küld a négy kerékre, amelyek ezáltal 5,8 másodperc alatt katapultálják a terepkupét álló helyzetből 100 km/órás tempóra. A BMW X3 és a BMW X4 portfóliójának két újdonsága már az alapfelszereltség részeként nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval gurul le a gyártósorról.

A nyolcfokozatú Steptronic automataváltó újabb modellek alapfelszereltségét színesíti

Gyorsabb váltás, finomabb kapcsolási kényelem és elsőrangú belső hatékonyság jellemzi a BMW nyolcfokozatú Steptronic automataváltóját, amit 2018 júliusától újabb modellek örökölnek meg, már az alapfelszereltség részeként. A prémium kompakt szegmensben a háromajtós és az ötajtós BMW 120i modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 5,9-6,1 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 134-139 gramm / km) alapfelszereltsége is az meghatározó innovációval bővül, míg a háromajtós BMW M140i és az ötajtós BMW M140i modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,4 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 168-169 gramm / km) alapfelszereltsége a még dinamikusabb sebességváltást kínáló, nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval gazdagodik.

2018 júliusától a nyolcfokozatú Steptronic automataváltó a BMW 3-as széria újabb nyolc modelljének alapfelszereltségét színesíti. Ilyen a BMW 320i Gran Turismo (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,2-6,3 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 141-143 gramm / km), a BMW 320i xDrive limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,4-6,5 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 146-148 gramm / km), a BMW 320i xDrive Touring (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,6-6,7 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 151-154 gramm / km), a BMW 320i xDrive Gran Turismo (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,7-6,8 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 152-156 gramm / km), a BMW 330i limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,0-6,1 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 137-140 gramm / km), a BMW 330i Touring (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,3 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 145 gramm / km), a BMW 340i limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,4 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 168 gramm / km) és a BMW 340i xDrive limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,7 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 174 gramm / km).

A BMW 4-es széria portfólióján hat modellváltozat örökli meg az alapfelszereltség részeként a nyolcfokozatú Steptronic automataváltót: a BMW 420i Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,2-6,4 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 143-146 gramm / km), a BMW 420i xDrive Gran Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,5-6,6 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 148-151 gramm / km), a BMW 430i Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,3-6,5 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 144-148 gramm / km), a BMW 430i Gran Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,0-6,1 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 137-140 gramm / km), a BMW 440i Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,5 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 170 gramm / km) és a BMW 440i xDrive Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,7 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 174 gramm / km).

A nyolcfokozatú Steptronic automataváltó alapfelszereltségként kínált innovációja a BMW 520d limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 4,5-4,6 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 117-121 gramm / km) és a BMW 520d Touring (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 4,7-4,9 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 123-128 gramm / km) modellpárosban teljesedik ki.

Friss karosszériafényezési opciók és utastéri kialakítások a BMW 5-ös sorozathoz és a BMW 6-os Gran Turismo modellhez

2018 nyarán a BMW 5-ös limuzin és a BMW 5-ös Touring karosszériafényezési árnyalatai a selymesen matt ragyogást kölcsönző Frozen Dark Silver metálfényezéssel gazdagodnak. Az újdonság a nagyteljesítményű BMW M5 sportlimuzinhoz (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 241 gramm / km) is megrendelhető lesz, az utóbbihoz szintén újonnan bemutatkozó Frozen Marina Bay Blue metálfényezési opció mellett.

Sőt mi több, a külön választható extrafelszereltség részeként idén nyártól nagyon sok utastéri kapcsoló és vezérlőgomb galvanizált variációja emelheti még tovább a BMW 5-ös limuzin, a BMW 5-ös Touring és a BMW 6-os Gran Turismo utasterének úrias hangulatát. A luxus minőségű felületkezelési opció a multifunkciós kormány gombjaira, a motorindító és -leállító Start/Stop gombra, a zenerendszer hangerőszabályzó gombjára, a légkondicionáló berendezés vezérlőegységének kapcsolóira, amellett az első ajtókárpitokba épített kapcsolópanel gombjaira is kiterjed.

BMW 7-es széria: rendhagyó BMW Individual hangulat több új karosszériafényezési árnyalattal

A páratlanul tetszetős kivitelezésről, a lehető legmagasabb nívós szabványokról, a példás anyagválasztásról és a gondos részletességgel kidolgozott színsémák összeállításáról ismert BMW Individual részleg megoldásai exkluzív utastéri hangulatot árasztanak a BMW 7-es sorozatban, 2018 júliusától mindazonáltal a luxuslimuzinban a BMW Individual finomszemcsés Merino bőrkárpitozás, a BMW Individual utastéri betétek, a BMW Individual bőrkormány és a BMW Individual tetőkárpit opciója nagyszámú új karosszériafényezési árnyalatban ölthet testet. Idén nyártól a paletta az Alpine White akril, a Sapphire Black metál, a Kashmir Silver metál, a Glacier Silver metál, az Imperial Blue Brilliant Effect metál, a Sophisto Grey Brilliant Effect metál, a Mineral White metál, a Jatoba metál, a Magellan Grey metál, az Arctic Grey Brilliant Effect metál és az Atlas Cedar metál karosszériafényezési opciókat összekapcsolja.

Továbbfejlesztett légterelő csomag a BMW i8 Roadster modellhez

A modern BMW i8 Roadster (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 liter / 100 km; vegyített energiafogyasztás: 14,5 kWh / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 46 gramm / km) plug-in hibrid hajtáslánca a sportosan dinamikus vezetési behatás és a kimagasló hatékonyság végtelenül progresszív, nyitott tetős egységét váltja valóra. A modell rendkívüli menettulajdonságait idén nyártól egy modernizált légterelő csomag fokozza még tovább, egy kétrészes első koptatóval és egy exkluzív légterelő szárnnyal.

Járműtöltési újítás, amely a tankolásnál is egyszerűbb: a BMW Wireless Charging

A vezeték nélküli járműtöltést kínáló BMW Wireless Charging a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt modellek nagyfeszültségű akkumulátorának lehető legkényelmesebb töltési módját váltja valóra, amellyel a BMW egyúttal a Föld első olyan autógyártó vállalatává lépett elő, amely vezeték nélküli járműtöltési megoldást ad használóinak. 2018-tól a BMW Wireless Charging a külön választható extrafelszereltség részeként válik hozzáférhetővé a BMW 530e iPerformance modellhez. A modern műszaki megoldás egy induktív töltőpadból (GroundPad) és egy vételi egységből (CarPad) áll. A töltőpadot egy sík tájon, példaként a garázs padlóján kell lefektetni úgy, hogy a BMW modelljével fölé gurulva az pont a gépjármű alvázához erősített vételi egység alatt helyezkedjen el. Aktiválásakor a töltőpad és a vételi egység közt vezeték nélküli elektromágneses mező jön létre, ehhez ugyanakkor nem kell mást tenni, csak a töltőpad fölé gurulni a vételi egységgel felszerelt modellel. A járműtöltés ezáltal még a tankolásnál is egyszerűbbé válik.