Terjeszkedik az LG a teljes körű e-sport-piacon: partnerségre lép a Gen. G és az LG UltraGear kijelző márka

Terjeszkedik az LG a teljes körű e-sport-piacon: partnerségre lép a Gen. G és az LG UltraGear kijelző márka

Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a sebesen növekvő mindenre kiterjedő e-sport-piacon, mégpedig a planéta talán legnagyobb e-sport-szervezetével, a Gen. G Esportsszal (Gen. G) kialakított partnerségi kooperáció révén. A két cég közösen dolgozik ezt követően azon, hogy az LG kategóriavezető UltraGearTM gaming megjelenítőinek hozzájárulásával fejlődhessen tovább az internacionális e-sport-színtér.

A Forbes 2020-as, a legértékesebb e-sport-vállalatokat felvonultató listáján hatodik helyet elfoglaló Gen. G az Egyesült Államokban, Dél-Koreában és Kínában nyolc professzionális csapatot működtet, amelyek olyan híres multiplayer játékokra szakosodtak, mint a League of Legends, az Overwatch és a PlayerUnknown’s Battlegrounds. A Gen. G indította el ugyanakkor a Gen. G internacionális e-sport-akadémiát (Gen. G Global Academy), amely modernizált képzési programokat ad, azonfelül a társaság alapítványán át patronálja a jövő gaming- és e-sport-piacának kitűnő szereplőit.

Az LG UltraGear megjelenítőinek impresszív kínálata már most módfelett elismert a játékosok körében, a Gen. G-vel kialakított együttműködéssel mindazonáltal az LG leginkább kifejezi támogatását a gamerközösség – azon belül ugyanakkor konkrétan az Y- és Z-generáció – felé. Az LG piacvezető UltraGear kijelzői olyan képminőséget, gyorsaságot és funkciókat szolgáltatnak, melyekkel a legfrissebb PC-s és konzolos játékokból a legtöbbet hozhatják ki a gamerek. Ebben támogatják a felhasználókat a Föld első 4K felbontású kijelzői, a Nano IPS kijelzőtechnológia és a mindössze 1 ms-os Gray-to-Gray (GTG) válaszidő. *

„Egy olyan fiatal és dinamikus márkával karöltve, mint az LG UltraGear, a legmagasabb szintű játékélményt kínálhatjuk a profi játékosoknak és a gaming-rajongóknak a világban mindenfelé” – mondta Chris Park, a Gen. G Esports cégvezetője. „Együttes célkitűzéseinkre és értékeinkre építve ez az kooperáció jó néhány lehetőséget biztosít ezt követően rajongóinknak és ügyfeleinknek.”

„E partnerség révén az LG aktívan támogathatja a gaming közösséget, 2021-es UltraGear monitorainkkal ugyanakkor a Gen. G elit játékosai az elérhető maximumot hozhatják ki magukból” – mondta Jang Ik-hwan, az LG vállalkozásbeli megoldások divíziójának szenior alelnöke és IT termékekért felelős vezetője. „Büszkék vagyunk arra, hogy speciális monitorainkkal elősegíthetjük az e-sport izgalmas világának bővülését.”