A hétvégén a HRC International Group szervezésében a Barcelona melletti Sitgesben tartották a Seat segítségével létrejött európai konferenciát az emberi erőforrások aktuális kérdéseiről. A szimpóziumon 250 vezető volt ott, hogy megvitassák az emberi erőforrások kiterjedése előtt álló kihívásokat.
A Seat elnöke, Luca de Meo nyitó előadásában azt mondta el, hogy a foglakoztatásnak különös figyelmet kell szentelni az aktuális helyzetben, mikor is a modern műszaki megoldás hatása egyre fontosabbá válik. Nyomatékosította, hogy az emberi erőforrások kulcsszerepet játszhatnak úgy, hogy segíthetnek a vezetőknek és a szervezeteknek a modern műszaki megoldás adaptálásban, a korszerű foglalkoztatási modellekhez és karrier változásokhoz történő alkalmazkodásban, valamint előmozdíthatják a változásokat a társadalomban, a szabályozásban és a közéletben.
Luca de Meo azt is kiemelte, hogy az emberi erőforrások szakértői előtt álló kihívás az, hogy sebesen azonosítsák a változást, és támaszkodjanak a belső tehetségekre a társadalmi és gazdasági siker elérése érdekében. A Seat elnöke kifejtette, hogy „az emberek képesek alkalmazkodni, és miután szükség van a digitalizálásból eredő, a társadalmat és a kereskedelmi tevékenységet átalakító kihívások kezelésére, alapvető fontosságú, hogy permanens képzést biztosítsunk annak érdekében, hogy az egyének elsajátítsák a modern, piacképes tudást. Ezzel a megoldással a munkatársaknak és a vezetésnek is keresztül kell alakulnia, vagyis a digitális feladatok elvégzésével munkálkodó szervezetből keresztül kell térnie arra, hogy maga is digitalizált szervezetté váljék.”
A Seat elnökének beszédét követően kerekasztal beszélgetést szerveztek a digitális átalakulás emberi erőforrásokra gyakorolt hatásáról, és az ebből az e területeken dolgozó vezetők részére eredő kihívásokról. A vitában részt vett a Seat emberi erőforrásokért felelős alelnöke, Xavier Ros, emellett jelen voltak az EF Education First, az Amrop, a Seeliger & Conde, a Meliá Hotels International, a Manpower Group és az Universum Global vezetői. Xavier Ros a digitális forradalom fontosságát emelte ki, mely új kihívásokat jelent minden társaság részére, és különösen az autóiparban, „miután ez párhuzamosan három központi területet foglal magába: a modern műszaki megoldást, a kereskedelmi modellt és az ügyfelekkel való kapcsolattartás módját.”