Minden évben csaknem félmillió palack bort forgalmaz Az Év Pincészete Magyarországon díj győztese, Günzer Tamás borászata – mondta a borász.
Megjegyezte: a magyar nézőközönség mind jobban kedveli a könnyedebb fehér és rozé borokat, melyet jelez az is, hogy pincészetének két legsikeresebb terméke a Mont Blanc Cuvée és a Rosé.
Ez a két bor teszi ki a már említett félmillió palack felét – tette hozzá.
A Magyar Bor Akadémia közölte sajtótájékoztatóján, hogy Günzer Tamás borászata nyerte el a Az Év Pincészete Magyarországon díjat.
A közleményben azt írták, Günzer Tamás első, mindössze 0,3 hektáros ültetvényét és az ahhoz tartozó apró pincét édesapjától kapta diplomaosztójára. Mára a pincészet 66 hektáron gazdálkodik, csupán classic és prémium besorolású száraz borokat létrehoz széles palettán, ami több mint 20 borfajtát és borcsaládot jelent.
mti