Az LG Electronics hivatalosan a 2016-os CES-en mutatja be új, LG Signature névre keresztelt termékcsaládját, amely egyetlen márkanév alatt gyűjti össze a vállalat legjobb technológiáit és legkifinomultabb formaterveit felvonultató prémium termékeit. Az LG Signature termékcsaládot jellemző letisztultság minden egyes készüléknél visszaköszön. Az LG Signature termékcsaládot a piaci bevezetéskor egy gyönyörű 4K HDR-képes OLED TV, egy továbbfejlesztett TWIN Wash™ mosógép, egy élvonalbeli Door-in-Door™ hűtőszekrény, egy futurisztikus hibrid légtisztító, egy high-tech TurboSteam™ mosogatógép és az extra funkciók sorát kínáló dupla sütők palettája alkotja. A későbbiekben további termékekkel bővül majd az LG Signature választéka.
OLED TV – a legfejlettebb technológia a legteljesebb élményért
A CES 2016 legjobb innovációjának járó díjat (Best of Innovation award) elnyert új LG Signature OLED TV elegáns letisztultságát az adja, hogy a televízió mentes minden olyan szükségtelen alkotóelemtől, amely a legkisebb mértékben is gátolná, hogy a néző teljesen átadja magát a filmnézés élményének. A készülék különlegessége az egyedülálló Picture-on-Glass dizájn, amely a mindössze 2,57 mm vastag OLED-panelt egy áttetsző üveghátlappal egészíti ki, illetve az előre néző hangrendszer kombinációja. Azért, hogy a készülék a lehető legkarcsúbb legyen és ezáltal bármilyen otthon elegáns részévé váljon, a tervezők az összes szükségtelen részletétől megszabadították a tévét, a hangszórókat pedig a televízió állványában rejtették el.
A LG Signature OLED TV megkapta az UHD Szövetségtől (UHDA – UHD Alliance) az Ultra HD Premium minősítést, ami tanúsítja, hogy e készülék teljesíti többek között a képfelbontásra, HDR képességre, fekete szín megjelenítésre és fényerőre vonatkozó legmagasabb követelményeket, valamint a széles hangszín-skálára és hangminőségre vonatkozó előírásokat is. A HDR-képesség, a képpontok fényerejének szabályozhatósága (pixel dimming), a 10-bit panel/10-bit adatfeldolgozási sebesség, a ColorPrime Pro technológia és az új webOS 3.0 operációs rendszer mind azt jelzik, hogy az LG Signature OLED TV a televíziós technológia csúcsát képviseli.
Mosógép, ami semmi máshoz nem hasonlítható
Az egyedülálló külsejű LG Signature mosógép az először a tavalyi, 2015-ös CES-en bemutatott LG TWIN WashTM készülék továbbfejlesztett változata. A 24 colos (61 cm-es) átmérőjű betöltőnyílással rendelkező elöltöltős mosógép minden eddiginél tartósabb, kényelmesebben használható és kifinomultabb, és olyan egyedülálló megoldást is felvonultat, mint a készülék talapzatába, a fő mosógép alá beépíthető MINI Wash minimosógép.
Az LG Signature mosógép minimalista formatervét emeli ki a gyönyörű Quick Circle felhasználói felület: ezt az érintőképernyőt az üvegajtóba építették be 17 fokos szögben megdöntve, így a gép előtt állva is könnyen kezelhető. A mosógép Push Open rendszerű betöltő ajtaja egy könnyed nyomással egyszerűen nyitható még akkor is, ha mindkét kezünk tele van. A készüléknek kifinomult és elegáns külsőt kölcsönző zománcbevonat ujjlenyomat-taszító és korróziógátló hatású.
Az LG Signature mosógép rendelkezik az LG szabadalmaztatott, továbbfejlesztett dobfelfüggesztési rendszerével: a Centum SystemTM alkalmazása a készülék hosszabb élettartamát és hatékonyabb energiafelhasználását szolgálja. A Centum SystemTM emellett a minimálisra csökkenti a dob mosás közbeni rezgéseit, amivel sikerült sokkal csendesebbé tenni a mosógép működését.
Az LG Signature mosógép egyesült államokbeli változata eltérő dizájnnal és 30 colos (76,2 cm-es) betöltőnyílásával lesz elérhető.
Hűtőszekrény, ami benntartja a frissességet
Az új LG Signature hűtőszekrény a díjnyertes Door-in-Door dizájn továbbfejlesztett változatával készül: a Knock-On funkció révén egyetlen koppintásra átlátszóvá válik a hűtő ajtajának amúgy nem átlátszó rekesze. Ezzel az ajtó kinyitása, vagyis a hűtő hideg levegőjének kiengedése nélkül nézhetjük át a hűtő tartalmát, ami jelentős energiamegtakarítást eredményez.
Ennél is innovatívabb megoldás az új Auto Door, vagyis önműködő ajtó funkció. Ez azt jelenti, hogy közeledésünkre az ajtó magától nyílik, ami igen praktikus, hiszen akkor is gyorsan és könnyen hozzáférhetünk a polcokhoz, ha például nagybevásárlásból érkezve épp mindkét kezünk tele van. Az LG Signature hűtőszekrényt inverteres lineáris kompresszor hajtja meg, amely automatikusan igazítja hozzá hűtési teljesítményét a készülék telítettségétől függően. Az LG inverteres lineáris kompresszora egyedi kialakításának köszönhetően kisebb belső súrlódással üzemel, ráadásul a gyártó 10 év garanciát vállal rá.
Légtisztító, ami szemmel láthatóan teszi tisztábbá a levegőt
Az LG hisz benne, hogy a tiszta levegőnél nincs fontosabb. Az exkluzív kialakítású LG Signature légtisztító innovatív, átlátszó panelje vizuális élménnyé teszi a levegő megtisztításának folyamatát, amivel maximalizálja az eszköz és használója közötti érzelmi kapcsolatot. A fejlett Aqua-Cyclone funkció révén a készülék a víz erejével szűri ki a káros vegyi anyagokat és szennyeződéseket, miközben gyorsan beállítja a helyiség komfortos páratartalmát. A légtisztító az LG féltartós szűrőrendszerét tartalmazza, így a berendezés felhasználói saját maguk moshatják ki és használhatják fel újra a kivehető szűrőket, akár tíz éven át, pénzt és időt spórolva ezzel.
Bár a finom porszemcsék általában szabad szemmel nem láthatóak, a készülék használói mégis könnyen szemmel tudják követni a helyiség levegőminőségét, mégpedig az LG Smart PM1.0 Indicator révén. Ez a készülék kijelzője körül elhelyezett panel négy különböző színű fénnyel képes jelezni a legkisebb porszemcsék koncentrációját.
„Vezérelvünk az, hogy termékeink leglényege, esszenciája megmaradjon az ötleteléstől egészen a végfelhasználói élményig” – mondta Brian Na, az LG ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. „Az LG Signature megtestesíti mindazt, ami az LG-nek fontos és reméljük, hogy képesek vagyunk ezt a filozófiát közvetíteni a vásárlóink felé, akik értékelik, hogy egy erős márka kínál számukra nagyszerű termékeket.”
Az LG Signature készülékeket először a legfontosabb piacokon vezetik be Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában, röviddel a CES-t követően.