Játékplatform alkalmazásával újít a Samsung a termékbemutatók világában

Játékplatform alkalmazásával újít a Samsung a termékbemutatók világában

A Samsung az Epic Games Unreal Engine technológiájával alkotott lenyűgöző, élő digitális konferenciát és termékbemutatót. A Samsung Life Unstoppable bemutató gyönyörűen felépített 3D virtuális világa a legkorszerűbb, valós idejű modern műszaki megoldás hozzájárulásával nyújtott kiváló élményt a résztvevőknek és hozta el a termékbemutató események új korszakát.

A Samsung a kalandos élmények szakértőjével, a Smyle találékony ügynökség csapatával kooperálva alkotta meg az online teret. Az élményekre épülő gondolkodás és az emberközpontú tervezés eredménye az élő események teljesen új megközelítése. A hiperrealisztkius 3D virtuális térben mutatkoztak be a Samsung legfrissebb mobilinnovációi, viselhető okoseszközei, a TV- és audiomegoldásai és az nagy tudású háztartási berendezései.

A találkozó alatt a résztvevők bejárhatták a Samsung Otthonát a korszerű konyhától egészen a óriási teraszig, ezáltal közelebbről megismerhették az okoseszközökre épülő ökoszisztémát. A bemutató egyes állomásain a Samsung szakértői televíziók, tabletek és mobiltelefonok kijelzőin tűntek fel, hogy aprólékosan beszéljenek az egyes kellékek mögött rejlő megoldásokról. Az interaktív összejövetelen a kíváncsiskodók újabb részleteket tudhattak meg a házban érzékelhető termékekről, ha azokat közelebbről is megnézték, ezáltal személyre szabott élményben lehetett részük. A ház berendezésében elrejtve gyűjthető meglepetéseket is találhattak a látogatók, amelyek játékos kihívássá varázsolták az egész konferenciát. A Life Unstoppable felület egy hónapig elérhető marad, ez idő alatt a Samsung több felhasználónak is bemutathatja a Samsung Otthont és a legfrissebb termékeit.

A Samsung Otthonában a falon van műalkotásoktól a bútorokat borító kárpitokig minden részlet kiválasztását gondos tervezés előzte meg. A cég alapos kutatást folytatott a célcsoportról, melynek eredményeképp sajátos és otthonos környezetet sikerült kialakítani.

A virtuális szimpózium megjelenéséhez és az általa kiváltott érzelmi impresszió eléréséhez, rendkívüli többeszközös megoldások és egyéb izgalmas technológiai újítások is hozzájárultak, ezáltal a felhasználók kiegészítő tartalmakhoz férhettek hozzá saját eszközeiken:

A valós idejű sugárkövetésnek betudhatóan valósághű fényátmentek, tükröződések és árnyékok publikálódtak a ház virtuális tárgyain.

A csodálatos 8D hangzásvilág egy másik valóságba repíti a vendégeket a 360 fokos térhangzás hozzájárulásával, mindent összevetve az előadók és a résztvevők kapcsolata egy privát beszélgetéshez lesz hasonló.

A pixel-streaming könnyűszerrel hozzáférhető élményt nyújt a felhasználóknak úgy, hogy első osztályú, valós idejű tartalmat továbbít a résztvevők eszközeire.

A virtuális esemény alatt a kiterjesztett valóság igénybevételével keltek életre az interaktív elemek, ezzel elmosva a határokat a digitális tér és a valóság közt.

„A Samsung részére az újítás az első, nem kizárólag a termékeink fejlesztésében, hanem mindenben, melyet megvalósítunk – mondja Benjamin Braun, a Samsung európai marketing igazgatója. – Ez a merész virtuális színtér kínálja a kíváncsiskodók részére, hogy nélküle ismerjék meg a termékeinket, hogy fizikailag megérintenék őket. Úgy gondoljuk, hogy ezzel a eljárással a következő években még több emberhez juthatnak el a termékeink, akár a világszinten megtapasztalt társadalmi távolságtartás körülményei közt vagy azon túl is.”

„Egy virtuális összejövetel sem volt még ezelőtt ilyen szinten interaktív. A Life Unstoppable utat nyit a hasonló kezdeményezéseknek a következő években – tette hozzá Matt Margetson, a Smyle innovációs igazgatója. – Az Unreal Engine támogatásával minden eddiginél közelebb hozzuk vendégeinket a történésekhez. Büszkék vagyunk rá, hogy a Samsunggal kooperálva új szintre emelhetjük a termékbemutatókat. Ez az speciális virtuális világ pompásan illeszkedik a mindenre kiterjedő márka emberközpontú újításaihoz.”