Egy jobb holnapot ígérnek az LG CES globális bemutatóján debütáló újdonságok

Egy jobb holnapot ígérnek az LG CES globális bemutatóján debütáló újdonságok

Az LG Electronics (LG) a 2022-es CES tárlaton mutatta be vízióját egy fejlett, jobb jövőről. Az est házigazdájaként William Cho, az LG vezérigazgatója LG World Premiere címmel prezentálta a társaság változatos, modernizált megoldásait a korszerű évben, és felvázolta, hogyan képzeli el a cég a befogadóbb felhasználói élményt és a fenntarthatóbb jövőt. Az LG 2022-es CES-en bemutatott tematikája, A jobb élet, melyet megérdemelsz (The Better Life You Deserve) a cég legfőbb céljára helyezi a hangsúlyt, azaz arra, hogy technológiai és dizájninnovációi a szokványos életvitel minden aspektusát magasabb szintre emeljék. A víziót három, az Egy jobb élet neked (A Better Life for You), Egy jobb élet mindenki részére (A Better Life for All) és a Egy jobb élet a következő években (A Better Life Tomorrow) elnevezésű rövidfilm elevenítette meg.

Egy jobb élet neked: értéket teremteni minden életstílushoz

Az első film, az Egy jobb élet neked (A Better Life for You) középpontjában az LG továbbfejleszthető gépezetekre vonatkozó koncepciója áll. Az LG korszerűsített ThinQ platformja 2022-ben még több funkcióval vértezi fel a kompatibilis termékeket: a mesterséges intelligencia által kínált gépi tanulási és fejlődési képességekkel a szerkezetek még pontosabb választ adnak a felhasználók igényire, ezzel ugyanakkor magasabb szintű kényelmet garantálnak. Az Egy jobb élet neked megmutatja, hogy az LG szórakoztató elektronikai megoldásainak fejlődése miként ajánl személyre szabott, interaktív élményt azok részére, akik otthonukban, nagy képernyőn nézik a tartalmakat.

A nézők megismerhetik az LG StandbyME-t, vagyis egy vezeték nélküli, mozgékony, személyre szabható megjelenítőt, amely bárhová áthelyezhető a lakóhelyben, egy szokásoknak megfelelő televízió egész nézői élményét kínálva. A világon első alkalommal lépett színre az LG PuriCare AeroTower nevű teljeskörű otthoni légtechnikai megoldás is, amit arra terveztek, hogy egy készülékben ajánlja egy légtisztító, egy ventilátor és egy hősugárzó előnyeit. E szerkezetek mellett mutatkozott be az LG tiuun beltéri növénytermesztő berendezés, amely mérsékelt, tiszta és megbízható megoldást szolgáltat az egészséges zöldségek termesztéséhez teljes évben.

Egy jobb élet mindenki részére: még fenntarthatóbb, még befogadóbb

Az Egy jobb élet mindenki részére (A Better Life for All) című videó fókuszában a gyártás környezeti hatásainak csökkentése és fenntarthatóbbá tétele iránti elkötelezettség áll. Az InstaView hűtőszekrénybe épített energiatakarékossági fejlesztések, a szerkezet jellegzetes ajtaja – amelyre kettőt koppintva a hűtő belseje láthatóvá válik, mindent összevetve nem létfontosságú kinyitni ahhoz, hogy megnézzük, mi van benne –, az LG hangprojektorainak csomagolása alatt alkalmazott nagyobb mennyiségű újrahasznosított alapanyag, és az LG OLED televíziókban használt műanyagkomponensek mennyiségének csökkentése mind hozzátartozik az LG elkötelezettségéhez az iránt, hogy olyan megoldásokat találjon, amelyek az emberek és a bolygó részére is előnyösebbek. Az LG az elképzelések alapján 2022 után több mint 600 000 tonna újrahasznosított műanyagot vezet be gyártási folyamataiba, és 2030-ra nyolcmillió tonnára növeli az elektronikai hulladékok felhasználását.

Az inkluzivitás ugyancsak kulcsfontosságú az LG, mint márka növekedése szempontjából, így az LG elkötelezett tetejébe, hogy az eltérő piacokon támogassa az akadálymentesítési tanácsadó testületeket. E testületek akadálymentesítési szakértőkből és fogyatékossággal élőkből állnak, és kulcsfontosságú szerepet töltenek be az LG részére nyújtott tanácsadásában, mivel a társaság olyan termékeket fejleszt, amelyek még befogadóbb felhasználói élményt szolgálnak, példának okáért hangutasításokkal és Braille-írásos címkézéssel.

A fenntarthatóság és inkluzivitás kapcsán megvalósuló újítások támogatásáért 2022-ben az LG megalapítja a LIFE’S GOOD elismerést, amely a Földért és az emberekért létrejövő modernizált megoldásokat díjazza ezt követően. A cég ezáltal gyűjt ötleteket az emberi tevékenység környezetre gyakorolt hatásának minimalizálására, azonkívül az LG árucikkek akadálymentesebbé és felhasználóbarátabbá tételére. Akár egymillió dollárt is odaítélhetnek a nyertes résztvevőknek – az ezzel kapcsolatos részleteket az előttünk álló esztendőben közli a társaság.

Egy jobb élet a holnapért: terv a jövőhöz

A harmadik és egyben utolsó rövidfilm a jövőre fókuszál, és az LG szerepére abban, hogy a most még csak elképzelt technológiai megoldásokat megvalósítsa. Ennek jó példája a cég mesterséges intelligenciával felvértezett CLOi házhozszállító robotja, amely már most készen áll arra, hogy munkába álljon. A publikum az LG virtuális művésze, Reah készülő videoklipjének kulisszái mögé is betekintést nyerhet.

A kisfilm elénk tárja az LG OMNIPOD nevű mobilitási koncepciómegoldást, amely elmossa a különbséget az otthoni és az autós környezet közt. Az LG OMNIPOD az ember privát életterének útközbeni kiterjesztését jelenti, kibővítve az LG által a 2020-as CES-en bemutatott összekapcsolt autójában mutatkozott be autóipari megoldásokat. Az otthoni irodaként, mulattató központként vagy akár társalgóként is helyt álló LG OMNIPOD betekintést nyújt abba, hogy az elkövetkezendő időszakokban, mikor is a távmunka nem feltétlenül az otthon végzett munkát fogja jelenteni, hogyan tud több feladatot elvégezni egy elfoglalt ember.

Az LG kiállítása a Las Vegas-i Kongresszusi Centrum központi csarnokának főbejáratán át közelíthető meg, és mind a helyszíni, mind mindazonáltal az online vendégek részére lebilincselő és interaktív élményt ígér a kiterjesztett valóság (AR) és virtuális valóság (VR) modern műszaki megoldásait használva.

Az LG háztartási elektronikai eszközei három különálló térben tekinthetők meg az LG virtuális kiállításán: az LG OLED Metaverzum, a Virtuális Kiállítóterem és az LG OLED Művészet zónákban. Mindhárom tér biztosítja a vendégek részére, hogy fantasztikus, interaktív módon fedezzék fel és próbálják ki a társaság legmodernebb termékeit. Az LG új háztartási gépeit a találó nevű LG Home, az LG Home by Objet Collection és az LG ThinQ virtuális kiállítótermekben tekinthetik meg a kíváncsiskodók. Az LG Home egy virtuális élettér, ahol a vendégek megismerhetik a vállalat legkorszerűbb készülékeit, köztük a korszerű mosó-szárítógépeket, a PuriCare AeroTowert és az LG tiiun-t. Az LG Home by Objet Collection nevű teremben a vendégek saját maguk választhatják ki a tapétát, a padlót és másfajta belsőépítészeti elemeket, amelyek passzolnak az LG prémium életmód kollekciójában felfedezhető testreszabható készülékekhez – ezáltal saját maguk formálhatják ki a nekik tetsző életteret. Az LG ThinQ terem mindazonáltal az LG okos otthoni ökoszisztémájának funkcióit tárja a közönség elé, amelyek mind elérhetőek lesznek a frissített LG ThinQ alkalmazásban.

Az LG 2022-es CES-en bemutatott újdonságai iránt érdeklődők a vállalat weboldalán vagy hivatalos YouTube csatornáján ismerhetik meg az árucikkeket (angol nyelven). A gyártmányok és funkciók elérhetősége régiónként és országonként eltérő lehet.