Szakítva a telekommunikációs bemutatótermek hagyományaival, a Telenor kis híján maradéktalanul digitalizálja üzleteit. A modernizált boltok ügyintézőihez táblagépeken lehet bejelentkezni, az egyéni igényeket kiszolgáló kialakítású boltokban a legfrissebb okoseszközök széles választékát lehet kipróbálni digitális szakértők támogatásával. Az árucikkeket és szolgáltatásokat a digitális élet négy leglényegesebb tematikája köré rendezik, hogy a Telenornál való vásárlás állandóan inger legyen.
A budapesti Aréna Pláza, Árkád és Mammut bevásárlóközpontokban lévő üzleteivel kezdve a Telenor országszerte nagyon sok üzletét megújítja az idén. A modernizált bemutatótermekben az ügyfelek személyesen próbálhatják ki azokat az eszközöket és szolgáltatásokat, amelyekre a digitális világban szükségük van, legyen szó az élmények megosztásáról, szórakozásról, vagy a mindennapok hatékonyságának növeléséről. A hozzáértő személyzet hozzájárulásával az összes érdeklődő megismerheti a legmodernebb digitális szolgáltatásokat, és kipróbálhatja a legjobb okos eszközöket, beleértve az okosotthonokba szánt és a dolgok internetét (Internet of Things) használó megoldásokat is. A modern üzletekben okosórák és más okos kiegészítők, de csúcskategóriás fejhallgatók és hangszórók is megvásárolhatók.
„Ügyfeleink egyre inkább az elektronikus ügyfélszolgálati csatornákat részesítik előnyben: webáruházunkban vásárolnak készüléket, a MyTelenor alkalmazásban rendelnek korszerű szolgáltatásokat, és a Telenor Wallet szolgáltatásban fizetik be számlájukat. Ennek tükrében az boltok funkciója és funkciója is megváltozik. Korszerű üzleteinkben elsődlegesen arra szeretnénk lehetőséget biztosítani ügyfeleinknek, hogy személyesen kipróbálják a legkorszerűbb digitális szolgáltatásokat és eszközöket, mielőtt megvásárolják azokat. Modern üzletkoncepciónk teljesen egyedi nemcsak Magyarországon, de internacionális szinten is: maradéktalanul a korszerű ügyfél igényeire és elvárásaira épít, és mindent összevetve a digitális korban is kiállja ezt követően az idő próbáját” – mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.
Belső tér
Az isteni felhasználói impulzus érdekében a modern boltok az összes apró részletét gondosan kidolgozta a Telenor, még azt is, hogy milyen illat legyen az üzletekben, vagy az eladók milyen ruhát viseljenek. A kollégák korszerű munkaruháit a neves hazai divatház, a Je Suis Belle tervezte, mindent összevetve azok példásan illeszkednek a modern boltok koncepciójához.
Komfortos bejelentkezés
A korszerű üzleteket felkereső ügyfeleknek arra is lehetőségük van, hogy az ügyintézőkhöz való bejelentkezéskor megadják mobilszámukat. Ezt követően a rendszertől SMS-értesítést kapnak, ha mindjárt sorra kerülnek. Ezáltal kedvük véleménye alapján nézelődhetnek az üzletünkben, vagy vásárolhatnak a közeli boltokban.
Kipróbálható szerkezetek
Gyökeresen megváltozott az eszközök bemutatása is: az okostelefonok és táblagépek nem vételáruk véleménye alapján vannak elrendezve a falon, hanem heterogén tematikák mentén a pultokon. Elfelejtjük az árcímkéket is, mostantól a vásárlók már-már az összes eszköz saját képernyőjéről olvashatják le az árat és a szerkezet legnélkülözhetetlenebb műszaki paramétereit.
Digitális megoldások az élet négy lényeges területére
A korszerű koncepció része, hogy a vásárlók az árucikkeket és szolgáltatásokat négy, a digitális élet leglényegesebb területét lefedő tematika köré csoportosítva találhatják meg.
A „Szórakozás” pultnál az ügyfelek megismerhetik a Telenor online videoszolgáltatását, a MyTV-t, tetejébe a korlátlan zenehallgatást biztosító Deezert, és kipróbálhatják a Samsung Gear S2 okosórát, sőt még a Gear VR virtuális sisakot egy irányítóval.
A „Hatékonyság” pultnál az alkalmazásoké a főszerep: a MyTelenor, Telenor Wallet és My Contacts alkalmazásokkal az ügyfelek szolgáltatásokat rendelhetnek meg, okostelefonjukkal fizethetnek, ezenkívül telefonszámaikat tudhatják biztonságban. A pultra kihelyezett táblagépeken a kíváncsiskodók a Telenor minden szolgáltatását megismerhetik és hasznos applikációkat is felfedezhetnek. A pultnál elhelyezett tableten valamennyi Telenor szolgáltatásról fedezhető fel bemutató videó, azonfelül a témához kapcsolódó, újabb hasznos appokról is találnak részletes információt az ügyfelek.
Az „Élménymegosztás” magában foglal mindent, ami a kapcsolatteremtéshez tartozik, ezáltal a legkorszerűbb szerkezeteket: az LG G5 okostelefont, VR-szemüveget és 360 fokos képet rögzítő kamerát is kipróbálhatnak a kíváncsiskodók, emellettés heterogén közösségimédia-alkalmazásokat is megtalálhatnak ebben a szekcióban.
A „Sport és egészség” pultnál mindazonáltal a sportolás hasznos kiegészítői, az okosórák, okosmérleg közül választhatják ki az ügyfelek a számukra legmegfelelőbb terméket, és olyan alkalmazásokat is felfedezhetnek, amelyekkel hatékonyabbá tehetik edzéseiket.
Tematikus pultok
A tematikus pultoknál elérhető szerkezetek és szolgáltatások kínálata jelentős eseményekhez kapcsolódóan időről időre változni fog, ezáltal az üzletbe betérők sosem fognak unatkozni várakozás közben, folyamatosan lesz mit kipróbálniuk. Az első ilyen téma apropóját a közelgő labdarúgó Európa-bajnokság adja. A korszerűsödött üzletekben a Telenor Szurkolók alkalmazással az ügyfelek a magyar válogatottnak is drukkolhatnak. A pultokon lévő táblagépeken elindítható alkalmazással a kíváncsiskodók digitális szurkolói díszbe „öltözhetnek” és az elkészült fotót vagy videót e-mailben elküldhetik maguknak, ezután megoszthatják a közösségi médiában. Az alkalmazást pillanatnyilag mindössze a Telenor korszerűsödött üzleteiben lehet kipróbálni, de az Európa-bajnokság indulásakor iOS és Android okostelefonokra is költségmentesen letölthető lesz.